۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۱۴

امام جمعه اندیمشک:

دشمن به دنبال انشقاق میان مردم و مسئولان است

دشمن به دنبال انشقاق میان مردم و مسئولان است

اندیمشک– امام جمعه اندیمشک گفت: دشمنان تمام تلاش خود را در سیاه نمایی انجام می‌دهند و آنها به دنبال انشقاق میان مردم و مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری ظهر امروز در نشست رسانه‌ای به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اولین وظیفه حکومت اسلامی پس از شکل‌گیری و استقرار حکومت اسلامی، اقامه ارزش‌ها و تعالیم دینی است.

وی یکی از رساترین اقامه تعالیم دینی را اقامه نماز جمعه دانست و افزود: نماز جمعه کانون تجمع نظام و مردم در طول ۴۰ ساله حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و پس از آن اولین نهاد که هر زمان لازم بوده است «نهاد نماز جمعه» در حمایت از نظام اولین موضع‌گیری را داشته است، عنوان کرد: در هر موضع در تریبون نماز جمعه با در نظر گرفتن حجت شرعی و به پشتوانه حجت شرعی برای رضای خدا ائمه نماز جمعه نظریات استوار با شریعت را اعلام می‌کنند.

وی، جایگاه امام جمعه را مطالبه گر حقوق نظام و ملت دانست و گفت: مطالبه گری نباید به تخریب نظام اسلامی و نامیدی ملت از آینده کشور و مخدوش سازی خدمات ۴۰ ساله انقلاب منجر شود.

حجت‌الاسلام حسینی نوری تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را در سیاه نمایی قرار داده و این امر برنامه بلندمدت دشمنان ایران است.

وی با اشاره به اینکه در شهر مشکلات فراوانی از جمله بیکاری وجود دارد، افزود: خبرنگاران از مسئولان مطالبه گر حق مردم باشند اما در نقدها جانب انصاف را رعایت کنند.

امام جمعه اندیمشک گفت: در مسئله آب بخش الوار یک سال مسئولان اندیمشک و بنده پیگیری کردیم و این را در مجامع عمومی بیان نکردیم چرا که کار در این زمینه در حال انجام بود.

وی گفت: دشمن به دنبال تفکیک مردم و دولت و ایجاد انشقاق میان مردم و مسئولان است. انشقاق میان مردم و مسئولان خواست و هدف دشمن بوده است که با بیان خدمات نظام مانع از دستیابی دشمن به اهداف شوم آنان شوید.

حجت‌الاسلام حسینی نوری، با تأکید بر اینکه امام جمعه باید در دسترس مردم باشد، تصریح کرد: دفتر و منزلم به روی شهروندان همواره باز است.

مسائل اجتماعی یک اولویت مهم است

وی، مسائل اجتماعی را یک اولویت مهم در شهرستان اندیمشک بیان و اظهار کرد: در مسائل اجتماعی شهر باید توجه کرد و پیگیر مطالبات به حق مردم را در این زمینه بود.

امام جمعه اندیمشک وحدت، هم‌افزایی و اتحاد را برای پیشرفت و توسعه ضروری دانست و تصریح کرد: هرگاه متحد و یکدل بوده‌ایم همچون پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس پیروزی‌های بزرگ حاصل شد و کرونا را با هم‌دلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز شکست خواهیم داد.

وی احیای شعائر مذهبی را لازم دانست و عنوان کرد: بیش از ۸۰ موکب در اندیمشک ثبت و برای ایام اربعین به زوار اربعین حسینی خدمت انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام حسینی نوری اظهار کرد: برگزاری مراسم غدیر، دعای عرفه و ایام سوگواری دهه اول محرم منوط به تأیید ستاد کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در این زمینه در روزهای آتی جلساتی برای برگزاری و نحوه آن برگزار می‌شود.

کد خبر 4982699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha