۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۳۱

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

مجتمع آموزشی «حیات طیبه» در بروجرد احداث خواهد شد

مجتمع آموزشی «حیات طیبه» در  بروجرد احداث خواهد شد

بروجرد- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یک مجتمع آموزشی با عنوان «حیات طیبه» در شهرستان بروجرد ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرالله رخشانی مهر شامگاه پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان بروجرد، اظهار داشت: موضوع مجتمع سازی یکی از اهداف اصلی سند تحول سازی آموزش و پرورش است که برای این کار با همکاری دفاتر فنی اداره کل نوسازی مدارس استان مجموعه‌های تحت عنوان مجتمع آموزشی حیات طیبه در شهرستان بروجرد ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ادامه سفر دوره‌ای به استان‌ها برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام امروز در استان لرستان و شهرستان بروجرد حاضر شدیم، تصریح کرد: در حوزه شهرستان بروجرد و اشترینان دو پروژه استخر در دست احداث داریم که این پروژه با تأمین اعتبار، احداث خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: خوابگاه شبانه روزی دانش آموزان حتماً در اشترینان ایجاد خواهد شد که دانش آموزان متوسطه اول و دوم خواهران می‌توانند از آن استفاده کنند؛ انشالله که با راه‌اندازی این طرح بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

رخشانی مهر با اشاره به موضوع استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی خاطر نشان کرد: در شهرستان بروجرد سیستم گرمایشی مدارس نیازمند تأمین اعتبار است که انشاالله در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4992877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      0 0
      مدارس از نو با خرید زمین های اطراف از طریق بازآفرینی در مقیاس بزرگ دوباره سازی شود که دارای کتابخانه بزرگ، آزمایشگاه، زمین بازی، بدنسازی و فضای سبز باشد و مجهز به تهویه هوا گرمایشی و سرمایشی برقی باشد