۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۸

رئیس شبکه بهداشت و درمان لاهیجان مطرح کرد:

نقش غیرقابل انکار رسانه در آگاهی بخشی به جامعه در زمینه کرونا

نقش غیرقابل انکار رسانه در آگاهی بخشی به جامعه در زمینه کرونا

لاهیجان- رئیس شبکه بهداشت و درمان لاهیجان گفت: رسانه و خبرنگاران نقش غیرقابل انکاری در آگهی بخشی به جامعه در زمینه ویروس کرونا دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، زری خلیق رضایی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد با تبریک روز خبرنگار و با اشاره به حساسیت‌های ویژه شغل خبرنگاری، گفت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های خبرنگاران پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان است، گفت: با شیوع ویروس کرونا نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم بسیار تأثیرگذار بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لاهیجان در ادامه با به حضور مستمر خبرنگاران در مراکز درمانی در این ایام اشاره و تصریح کرد: خبرنگاران با به تصویر کشیدن عملکرد کادر درمان و پرستاران تلاش حوزه بهداشت و درمان در راستای درمان بیماران کرونایی را به اطلاع مردم می‌رسانند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی و فاصله فیزیکی برای کنترل و مهار ویروس کرونا، افزود: هرکدام از ما مسئول سلامت خود هستیم و تا زمانی که بهداشت فردی رعایت نشود این ویروس منحوس مهمان ما است.

رضایی با اشاره به در پیش بودن مراسم محرم، گفت: مراسم عزاداری باید در محیط باز و با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود.

کد خبر 4994120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha