۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۴۶

استاندار بوشهر:

شهید عاشوری برای مردم بوشهر هویت بخشی کرده است

شهید عاشوری برای مردم بوشهر هویت بخشی کرده است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: شهید عاشوری برای مردم هویت بخشی کرده و در تاریخ همیشه ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان بوشهر و حجت‌الاسلام شهید عاشوری با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت اظهار داشت: دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در همه برنامه‌ها و مراسم‌ها به صورت جدی رعایت شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: شهید عاشوری شخصیتی اثرگذار و مردمی که نقش او در پیش از انقلاب غیرقابل‌انکار است و راه‌اندازی موزه این شهید می‌تواند کمک مهمی در معرفی وی به نسل‌های جدید و آینده باشد.

وی اظهار داشت: شهید عاشوری عالم مبارز و از شخصیت‌های مهم جنوب به معنی دقیق کلمه پرچم‌دار انقلاب در جنوب کشور بود و این در اسناد ساواک قابل‌مشاهده است.

گراوند خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر قدردان این شهید هستند و به او علاقه دارند، چراکه یک هویت بخشی برای مردم ایجاد کرده و در تاریخ همیشه ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت ۱۴ شهید ترور استان بوشهر و شهید حجت‌الاسلام عاشوری یک‌شنبه دوم شهریور مصادف با سوم محرم ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام خسرو پناه در مقبره شهید عاشوری در چغادک به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 4999062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha