۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۶

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی:

نخستین مرکز جامع توان‌بخشی کشور در خراسان شمالی افتتاح شد

نخستین مرکز جامع توان‌بخشی کشور در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: نخستین مرکز جامع تشخیصی، توان بخشی و آموزشی کشور در خراسان شمالی افتتاح شد و طی هفته آینده با اعتبار یک میلیارد تومان تجهیز می‌شود.

سید جواد حسینی در گفتگو با مهر اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی از ۱۵ شهریور برای سه شرایط سفید، زرد و قرمز شیوع کرونا برنامه‌ریزی کرده‌ایم و آموزش در فضای مدرسه، فضای مجازی و به صورت ترکیبی در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در شرایط سفید نیز حداقل ۲۰ درصد آموزش‌ها به صورت مجازی و در شبکه شاد صورت خواهد گرفت همچنین برای تغییر وضعیت ارائه آموزش حتی در یک هفته آماده هستیم.

وی افزود: در جهت عدالت اجتماعی در شبکه شاد نزدیک به ۴ هزار عنوان درس در ۳۰۰ درس توسط بهترین معلمان بارگذاری شده تا در دسترس دانش آموزان سراسر کشور قرار بگیرد.

حسینی آموزش‌های انفرادی منزل محور و مؤسسه محور را دیگر برنامه آموزش و پرورش برای سال آینده تحصیلی عنوان کرد و گفت: آموزش‌های بیمارستان محور و آموزش انفرادی در مدرسه نیز برنامه‌ریزی شده است تا دانش آموزان بتوانند به سادگی به آموزش‌ها دسترسی داشته باشند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامه به فعالیت هزار و ۶۰۰ مدرسه استثنایی در سطح کشور اشاره کرد و بیان داشت: در هر استان یک مدرسه استثنایی به صورت کامل مناسب سازی شده است.

وی در انتها گفت: نخستین مرکز جامع تشخیصی، توان بخشی و آموزشی در خراسان شمالی افتتاح شد و طی هفته آینده با اعتبار یک میلیارد تومان تجهیز می‌شود.

کد خبر 5002058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha