۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹

نماینده رشت در مجلس:

برخورد منفعلانه با طرح کاداستر در گیلان

برخورد منفعلانه با طرح کاداستر در گیلان

رشت-نماینده رشت در مجلس با گلایه برخورد منفعلانه با طرح کاداستر در استان، گفت: در حال از دست دادن فرصت‌ها برای احیای حق عمومی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده پنج شنبه در جلسه شورای اداری که در سالن الغدیر استانداری گیلان شد با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا دست اندر کاران حوزه سلامت در گیلان رشادت‌ها و جان فشانی‌های بزرگی از خود بجا گذاشته‌اند، گفت: از این بیماری باید درس گرفته شود تا در زمینه برنامه ریزی جهت ارائه خدمات پزشکی در استان با مشکلی روبه رو نشویم و از بروز خسارات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

نماینده رشت در مجلس با تاکید بر اینکه نسبت املاک و بناهای متعلق به بیت المال حساسیت‌های لازم صورت گیرد تا در راستای جهش تولید در کشور استفاده کرد، افزود: اموال غیر منقول مازاد دولتی استان گیلان شناسایی و تعیین تکلیف شود.

آقا زاده از برخورد منفعلانه با طرح کاداستر در استان گیلان ابراز تأسف کرد و گفت: جنگل‌ها، منابع طبیعی و اموال عمومی متعلق به مردم گیلان در معرض تاراج قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال از دست دادن فرصت‌ها برای احیای حق عمومی هستیم، تاکید کرد: در برخورد با تاراج منابع عمومی گیلان باید از پشتوانه ملی و استانی برخوردار شویم.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه در ثبت اسناد املاک شهری و روستایی مشکلات فراوانی دست پا گیر مردم گیلان شده است، تصریح کرد: اخذ عوارض سنگین ساختمانی برای احداث بنای ساکنین روستا غیر قابل قبول است.

آقازاده با تاکید بر اینکه معضل حاشیه نشینی در سطح روستاهای گیلان که مسأله‌ای نگران کننده است، اظهار داشت: باید زمینه تثبیت جمعیت در روستا فراهم شود.

کد خبر 5003754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha