۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۴۷

به همراه پرونده ویژه انفجار بیروت؛

شماره بیست و ششم مجله بین الملل مهر منتشر شد

شماره بیست و ششم مجله بین الملل مهر منتشر شد

شماره بیست و ششم مجله بین الملل مهر در بخش‌های ایران در جهان، غرب آسیا، اروپا، آمریکا و آسیا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می‌شود تلاش می‌کند به بررسی تحلیلی تازه‌ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و روند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد.

پرونده ویژه انفجار بیروت به همراه مصاحبه‌ها و گزارشهای اختصاصی پیرامون این موضوع در این شماره مجله بین الملل مهر منعکس شده است.

همچنین در این شماره از مجله گفتگویی اختصاصی با «فاتح اربکان» رهبر حزب رفاه جدید ترکیه و فرزند مرحوم اربکان منتشر شده است.

گفتگوهایی با «مهران کامروا» استاد حکومت در دانشگاه جورج تاون آمریکا و مدیر بخش مطالعات ایران در مرکز عربی و تحقیقات سیاسی؛ «آرشین ادیب مقدم» رئیس مرکز مطالعات ایران دانشگاه لندن؛ «طلال عتریسی» رئیس مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه لبنان؛ «عمر فاتح اوزکان» کارشناس مسائل خاورمیانه در این شماره مجله بین الملل مهر منتشر شده اند.

«اندرو کوریبکو»، نویسنده، تحلیلگر سیاسی، روزنامه نگار و از اعضای هیئت علمی مؤسسه مطالعات استراتژیک و آینده پژوهی در دانشگاه دوستی روسیه در بخش ایران در جهان این مجله به بررسی سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین پرداخته است.

در این بخش همچنین گفتگوهایی با «داریل کیمبال» رئیس مؤسسه خلع سلاح آمریکا و «فرانک فن هیپل» معاون اسبق کاخ سفید آمریکا درج شده است. گفتگو با «طارق رئوف» رئیس سابق سیاستهای امنیتی آژانس بین المللی انرژی اتمی و گفتگو با «مارک فینو» سخنگوی اسبق وزارت خارجه فرانسه از جمله مصاحبه‌های منتشر شده در این بخش است.

گفتگو با «چنگیز تومار» کارشناس خاورمیانه و رئیس دانشگاه احمد یسوی قزاقستان؛ چرا اردوغان مسجد ایاصوفیه را دوباره فعال کرد؟؛ گفتگو با «دوغان بکین» سیاستمدار، نویسنده و معاون حزب رفاه جدید ترکیه در بخش اروپا این شماره از نشریه مورد اهتمام قرار گرفته اند.

گفتگو با «شیرین هانتر» عضو شورای روابط خارجی آمریکا؛ گفتگو با «نادر انتصار» استاد دانشگاه آلاباما آمریکا؛ گفتگو با «رابرت شاپیرو» عضو انجمن پیشبرد علوم آمریکا و دو گزارش درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و چالش ترامپ؛ و روابط آمریکا با در بخش آمریکا این شماره مجله بین الملل مهر منعکس شده اند.

در بخش آسیای این شماره از مجله بین الملل مهر می‌خوانیم: رقابت چین و آمریکا در تکنولوژی اطلاعات؛ گفتگو با «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان؛ گفتگو با «منصور خالقیار» معاون سخنگوی وزارت خارجه افغانستان.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظام‌های منطقه‌ای و نظام بین الملل را در قالب گفتگو و گزارش گردآوری کرده است می‌تواند فهم خوبی در روند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره بیست و ششم مجله بین الملل مهر اینجا کلیک کنید.

کد خبر 5006433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha