۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸

رئیس اداره امور قرآنی بوشهر:

ظرفیت فضای مجازی در برنامه‌های قرآنی محرم در بوشهر استفاده می‌شود

ظرفیت فضای مجازی در برنامه‌های قرآنی محرم در بوشهر استفاده می‌شود

بوشهر - رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری برنامه قرآنی توسط مراکز قرآنی استان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد احمدی منفرد صبح سه‌شنبه در جمع فعالان قرآنی اظهار داشت: با عنایت به مسئولیت کارگروه قرآنی ستاد محرم سازمان دارالقرآن الکریم، اداره امور قرآنی استان نیز همگام با دیگر کارگروه‌ها اقدام به پیش بینی برنامه‌های متنوع در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان کرده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر معرفت‌افزایی و پیوند قرآن و عترت به‌ویژه با ترویج قالب منسجم «هیئت قرآنی» گفتمان سازی ادبیات خانه و خانواده، بهره‌گیری از ظرفیت و همچنین ضرورت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها را از جمله این برنامه دانست.

احمدی منفرد تصریح کرد: ارائه محصولات هنری و رسانه‌ای تولیدی مراکز فرهنگی و قرآنی شهرستان در قالب‌های متنوع اعم از موشن گرافیک، تیزر، کلیه‌های تصویری، کلیپ‌های صوتی، فیلم، عکس و طرح‌های گرافیکی با شعار «هر خانه ایرانی یک هیئت قرآنی» از دیگر برنامه‌های پیشنهادی این اداره به شمار می‌روند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب نهضت حسینی در پرتو قرآن به صورت روزانه از طریق سایت تلاوت برگزار می‌شود.

وی، پویش ملی ختم قرآن کریم در شب عاشورا و ختم سوره مبارکه فجر از طریق سامانه ختم قرآن کریم، گفتمان سازی آغاز مراسم سخنرانی و روضه خوانی با تلاوت آیات روحبخش کلام الله مجید و اجرای برنامه زنده در فضای اینستاگرامی ستاره باران را از جمله برنامه‌های قرآنی ستاد محرم دانست.

کد خبر 5007894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha