۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۴

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

مخالف فیلترینگ سلیقه‌ای و حامی قانونمند شدن فضای مجازی هستم

مخالف فیلترینگ سلیقه‌ای و حامی قانونمند شدن فضای مجازی هستم

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالف فیلترینگ سلیقه‌ای و حامی قانونمند شدن فضای مجازی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در نشست پرسش و پاسخ در بخش مرکزی بوشهر در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: هدف کلیات این طرح حمایت از حقوق مردم در برابر سو استفاده نرم افزارهای پیام رسان از اطلاعات شهروندان و تنظیم رابطه قانونی بین پیام رسان ها و کاربران است.

وی تصریح کرد: این طرح جزئیاتی دارد که با بخشی از آن مخالف هستم اما رها شدن فضایی که بیش از ۵۰ میلیون شهروند بی‌دفاع ما در آن حضور و فعالیت دارند معقول به نظر نمی‌رسد و نیاز به چاره‌جویی دارد.

جمیری با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای خود در شبکه‌های اجتماعی افزود: دو صفحه در شبکه‌های اجتماعی دارم و به فعالیت در این شبکه‌ها ادامه خواهم داد اما اگر همین شبکه‌ها بدون هیچ دلیل منطقی این صفحه و یا صفحه هر کاربر دیگری که از این بسترها در حال تأمین معاش و زندگی است را مسدود کنند به هیچ محکمه‌ای نمی‌توان شکایت برد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم ادامه داد: این در حالی است که تعدادی از کشورها برای فعالیت پیام رسان ها قوانین شفاف و قابل ارزیابی دارند که آنها را مکلف به پاسخگویی نسبت به عملکردشان می‌کند.

جمیری همچنین در نشست دهیاران بخش مرکزی بوشهر گفت: پیگیری و هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم وظیفه ما است و مسئولین باید به خدمت رسانی و نوکری این مردم افتخار کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم ادامه داد: معتقدیم که جهت گیری ما باید پیگیری تا حل معضل و مشکل مردم باشد و در راستای احصا موارد موجود پای حرف دهیاران نشسته ایم تا با استخراج مشکلات مردم، مسئولین را برای رفع موارد پای کار بیاوریم.

کد خبر 5010016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha