۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲

در قالب رزمایش کمک مومنانه انجام شد؛

توزیع نان و غذای گرم بین نیازمندان در جعفرآباد مغان

توزیع نان و غذای گرم بین نیازمندان در جعفرآباد مغان

بیله سوار- امام جمعه جعفرآباد مغان از توزیع غذای گرم و نان صلواتی به همت مردم خیر جعفرآباد در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

محمد طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی به همت خیرین جعفرآباد مغان طبخ نان صلواتی و غذای گرم در قالب کمک مومنانه انجام شد.

وی افزود: مردم خیر و سپاه پاسداران جعفر آباد مغان در ایام ماه رمضان با هدف اجرایی شدن طرح کمک مومنانه و فقر زدایی و توزیع بسته‌های معیشتی فعال بوده‌اند و در ایام محرم نیز در مرحله دوم این رزمایش به توزیع بسته‌های معیشتی و نان و غذای گرم بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا اقدام کردند.

امام جمعه جعفرآباد مغان تصریح داد: به همت مردم خیر بخش جعفر آباد مغان ۱۰ نانوایی در قالب طرح کمک مومنانه ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان صلواتی بین نیازمندان توزیع کردند و نیز ۹۰۰ پرس غذای گرم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در قالب این طرح طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

طالبی گفت: مردم عشایر نشین روستاهای تابعه با همکاری دفتر امام جمعه و سپاه طرح خرید یک رأس گوسفند در مسجدهای بخش جعفر آباد مغان را اجرایی کردند و استقبال خوبی از آن شد و حدود ۱۵ رأس گوسفند ذبح گردید.

کد خبر 5011385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha