۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱

رئیس سازمان صمت استان سمنان خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در معادن استان سمنان

سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در معادن استان سمنان

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه در هفت سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش معادن استان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: یک هزار و ۱۳۲ نفر در این حوزه مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه طی هفت سال گذشته هفت هزار و ۶۶۲ واحد با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش معادن استان سمنان جواز تأسیس دریافت کردند، اظهار داشت: در این مدت درمجموع ۵۶۲ مجوز معدنی در استان صادرشده است.

وی بابیان اینکه از این تعداد مجوز معدنی، ۱۸۷ فقره پروانه اکتشاف، ۱۰۴ فقره گواهی کشف و ۲۷۱ فقره نیز پروانه بهره‌برداری است، افزود: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری برای یک هزار و ۱۳۲ نفر در بخش معدن استان فرصت شغلی فراهم‌شده است.

۱۷ هزار نفر در بخش صنعت استان سمنان مشغول به کار شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه درمجموع حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال در حوزه صنایع و معادن استان سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: سهم صنایع استان از این میزان سرمایه‌گذاری ۴۴ هزار میلیارد ریال بود.

تشنه دل از صدور یک هزار و ۱۵۹ فقره پروانه بهره‌برداری از واحدهای صنعتی استان سمنان، خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این تعداد واحد صنعتی فرصت شغلی برای ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان فراهم‌شده است.

وی گفت: تاکنون درمجموع هشت هزار و ۸۲۱ مجوز صنعتی در استان صادر شد.

کد خبر 5012021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha