با برگزاری تجمع اعتراض آمیز؛

یمنی‌ها هر گونه حضور رژیم صهیونیستی در جزیره سقطری را محکوم کردند

یمنی‌ها هر گونه حضور رژیم صهیونیستی در جزیره سقطری را محکوم کردند

شهروندان یمنی با برگزاری یک تجمع اعتراض آمیز، هر گونه اقدام رژیم صهیونیستی برای استقرار در جزیره «سقطری» را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، تعداد زیادی از شهروندان یمنی با برگزاری یک تجمع اعتراض آمیز در جزیره سقطری واقع در جنوب این کشور، هرگونه حضور رژیم صهیونیستی در این منطقه را محکوم کردند.

معترضان یمنی در منطقه «قبتهن» واقع در غرب جزیره سقطری با در دست داشتن پلاکاردهایی، نسبت به اقدامات برخی گروه های یمنی برای تسهیل حضور رژیم صهیونیستی در این منطقه هشدار دادند.

به تازگی رسانه ها گزارش دادند که در پی توافق مقامات امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط دوجانبه، مقامات ابوظبی و تل آویو اعلام کردند که قصد دارند در برپایی پایگاه‌های جاسوسی و گردآوری اطلاعات در جزیره سقطری یمن با یکدیگر همکاری کنند.

این جزیره در منطقه‌ای استراتژیک مشرف به تنگه باب المندب واقع شده است.

گزارشها حاکی از آن است که یک هیأت نمایندگی مشترک اسرائیلی- اماراتی اخیراً جهت بررسی مکان‌های احتمالی برای احداث این پایگاه‌ها به این جزیره وارد شده‌اند. گفته می‌شود که دو مکان در شرق و غرب این جزیره برای استقرار یک پایگاه انتخاب شده است.

هدف از احداث این پایگاه‌ها جاسوسی و گردآوری اطلاعات از سراسر خلیج فارس و همچنین تنگه باب المندب و جنوب یمن به همراه دریای عدن و شاخ آفریقا است.

کد خبر 5015507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha