۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۲

دهقانکار خبر داد؛

تسویه‌حساب با کتابفروشی‌های تابستانه کتاب

تسویه‌حساب با کتابفروشی‌های تابستانه کتاب

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از تسویه‌حساب معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با کتابفروشی‌های طرح تابستانه کتاب ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از تسویه حساب با کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۹خبر داد و گفت: با توجه به تاکید سیدعباس صالحی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تسویه‌حساب به موقع با کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب۹۹، این موسسه در حداقل زمان پس از پایان طرح و ظرف مدت ۱۱روز کاری با ۷۷۳ کتابفروشی تسویه حساب کرد.

وی افزود: برای نخستین‌بار پس از اجرای طرح‌های یارانه حمایتی از کتابفروشی‌ها، ظرف مدت ۱۱روز کاری با کتابفروشی‌های عضو این طرح تسویه حساب شده است.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات در ادامه گفت: در چهاردهمین طرح یارانه حمایتی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از کتابفروشی‌ها، ۳۵میلیارد و ۹۱۷میلیون ریال یارانه به کتابفروشی‌ها اختصاص پیدا کرد که این‌میزان یارانه، در مقایسه با طرح بهارانه کتاب۹۹ افزایش ۴۷درصدی داشته است.

در طرح تابستانه کتاب۹۹ که با شعار«کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از ۱۸تا ۳۰مرداد در کتابفروشی‌های عضو این‌طرح در سراسر کشور اجرا شد، ۷۷۳ کتاب‌فروشی از ۳۱ استان کشور،  ۵۰۸هزار و ۸۸۱ نسخه کتاب، به مبلغ ۱۹۵میلیارد و ۳۷۰میلیون و ۷۴۹هزار و ۸۳۲ ریال به فروش رساندند.

کد خبر 5017563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha