۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۰۹

چهارشنبه ۲۶ شهریور در شهرکتاب مینا

فرید قدمی به دیدار مخاطبانش می‌رود/نشستی درباره اولیس و نسل بیت

فرید قدمی به دیدار مخاطبانش می‌رود/نشستی درباره اولیس و نسل بیت

جلسه دیدار و گفت‌وگو با فرید قدمی و جشن امضای جلد دوم «اولیس» و رمان «ناهار لخت» چهارشنبه ۲۶ شهریور در شهرکتاب مینا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه دیدار و گفت‌وگو با فرید قدمی و همچنین جشن امضای جلد دوم از ترجمه رمان «اولیس» جیمز جویس و رمان «ناهار لخت» ویلیام اس باروز، از ساعت پنج عصر چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ در شهر کتاب مینا برگزار می‌شود. قدمی در این جلسه ضمن امضای این دو کتاب برای حاضران از رمان «اولیس» و همچنین نسل بیت صحبت خواهد کرد.

جلد دوم ترجمه قدمی از «اولیس» جیمز جویس را انتشارات مانیاهنر اواخر بهار امسال با شمارگان هزار نسخه، ۲۲۸ صفحه و بهای ۳۵ هزار تومان منتشر کرد. همچنین ترجمه قدمی از رمان «ناهار لخت» ویلیام سوارد باروز نیز مردادماه امسال در ۴۰۰ صفحه و با قیمت هفتادهزار تومان توسط نشر هیرمند منتشر شد. «ناهار لخت» مشهورترین رمان نسل بیت است. قدمی پیشگام ترجمه و معرفی آثار نسل بیت در ایران محسوب می‌شود و پیش از ترجمه این رمان مشهور نیز، برای نخستین بار آثاری از نسل بیت را به فارسی برگردانده بود، از جمله رمان «ولگردهای دارما» از جک کروآک و کتاب «زوزه» از آلن گینزبرگ.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه راس زمان تعیین شده به نشانی تهران، بلوار میرداماد، خیابان سنجابی، میدان مینا، پلاک ۳، شهرکتاب مینا مراجعه کنند.

کد خبر 5022844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha