۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴

استاندار چهارمحال و بختیاری:

همراهی مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در تأمین امنیت جامعه دارد

همراهی مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در تأمین امنیت جامعه دارد

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همراهی مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در تأمین امنیت جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در مسیر تأمین امنیت در جامعه به خوبی عمل کرده است، عنوان کرد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از امن ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد و مردم در تمام شرایط روزمره در ارتباط با نیروی انتظامی هستند.

وی ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی در چهارچوب تکریم با مردم برخورد کنند و جامعه را به فضایی امن برای مردم و محیطی نا امن برای متخلفان و مجرمان تبدیل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: وجود امنیت محور اصلی تمام فعالیت‌ها در جامعه به شمار می‌رود و نیروی انتظامی به خوبی در این مسیر عمل کرده است.

وی گفت: همراهی مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در تأمین امنیت و پایدار بودن امنیت در جامعه دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش تجهیزات پلیس در این استان ضروری است، بیان کرد: این استان یک استان کوهستانی و در برخی مناطق صعب العبور است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: افزایش تجهیزات پلیس در این استان از جمله تأمین نیروی انسانی، خودرو و… باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مهر، در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار منوچهر امان اللهی به سمت فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شده است و از زحمات غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی سابق استان چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

کد خبر 5023541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha