۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۵۶

استاندار بوشهر:

اجرای طرح‌های زیرساختی در شهر جدید عالی‌شهر تسریع شود

اجرای طرح‌های زیرساختی در شهر جدید عالی‌شهر تسریع شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح‌های زیرساختی در شهر جدید عالی‌شهر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در نشست شورای تأمین مسکن و جلسه ستاد بازآفرینی محلات هدف استان بوشهر اظهار داشت: مسکن یکی از نیازها و دغدغه‌های اساسی جامعه است که باید در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های مسکن مهر استان بوشهر باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار مسئولان دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد و پروژه‌های باقیمانده تکمیل و تحویل متقاضیان شوند.

استاندار بوشهر خواستار تکمیل پروژه مسکن مهر ولایت بوشهر طی سال جاری شد و اضافه کرد: باید تلاش شود که پرونده مسکن مهر استان بوشهر امسال بسته شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه مسکن مهر پرگان برازجان ادامه داد: باید جلسه تخصصی با مسئولان ذیربط و متقاضیان تشکیل شود تا شاهد تسریع در تکمیل این طرح باشیم.

گراوند خاطرنشان کرد: تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله اداره کل مالیات، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و شرکت توزیع نیروی برق است.

وی کم کاری در تکمیل مسکن مهر را غیر قابل پذیرش دانست و افزود: طرح‌های مسکونی و توسعه طرح‌های زیرساختی در شهر جدید عالی‌شهر باید تسریع شود و حمایت مناسبی از آن صورت گیرد.

استاندار بوشهر گفت: به منظور رونق هرچه بیشتر شهر جدید عالی‌شهر باید زیرساخت‌های ورزشی، بهداشت و درمان و طرح‌های فرهنگی و آموزشی در این شهر اجرا و تکمیل شود.

کد خبر 5023967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha