۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۸

در دویست و چهلمین جلسه شورا صورت می‌گیرد؛

الزام شهرداری به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک برای صدور پروانه

الزام شهرداری به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک برای صدور پروانه

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی فردا طرح الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان های بزرگ مقیاس را بررسی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دویست و چهلمین جلسه شورا، در روز یکشنبه سیزدهم مهر ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار اصلی شورا برگزار می‌شود.

این جلسه با بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاح بند (١) تبصره چهارم (۴) بودجه مصوبه سال ١٣٩٩ شهرداری تهران و مجوز انتشار چهل هزار میلیارد ریال اوراق مالی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران آغاز خواهد شد.

همچنین در این جلسه یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاح ردیف (۱۱) بند (۱) تبصره ۲۴ مصوبه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت های تابعه (نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی‌بوس رانی) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ادامه طرح (الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان های بزرگ مقیاس) که یک فوریت آن در صد نود و هشتمین جلسه شورا تصویب شده بود مورد بررسی قرار گرفته و گزارش مشترک کمیسیون های (شهرسازی و معماری_ عمران و حمل و نقل) قرائت می‌شود.

در این جلسه همچنین صورتجلسه چهل و دومین، چهل و سومین و چهل و چهارمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.

سپس لایحه شهردار محترم تهران در خصوص «معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان‌ها و مجمع شرکت نوسازی عباس آباد»، «موضوع انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان سرمایه‎گذاری و مشارکت‌های مردمی شهر تهران» در اجرای بند "د" ذیل ماده هشتم (۸) اساسنامه شرکت مذکور بررسی و قرائت گزارش کمیسیون (برنامه و بودجه) صورت می‌گیرد.
همچنین در این جلسه بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی «سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی ۱۳۹۳» و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) نیز در دستور قرار خواهد گرفت.

در پایان این جلسه طرح الزام شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های گردشگری در فرایند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه های این طرح بررسی شده و گزارش کمیسیون اصلی (شهرسازی و معماری) قرائت می‌شود و سپس لایحه شهردار تهران در خصوص حذف بند (۸) قسمت (ج) پیوست شماره (۲) متن نهایی مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران بررسی شده و گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) قرائت می‌شود.

کد خبر 5039143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha