علیرضا قائمی‌نیا عضو تحریریه شرق‌شناسی دانشگاه اورال روسیه می‌شود

علیرضا قائمی‌نیا عضو تحریریه شرق‌شناسی دانشگاه اورال روسیه می‌شود

حجت الاسلام علیرضا قائمی‌نیا عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان عضو هیئت تحریریه شرق‌شناسی دانشگاه فدرا اورال روسیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره تعاملات علمی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به همت محمدی؛ شتاب‌دهنده علمی بین‌الملل خود در کشور روسیه و در راستای ارتباط ایجادشده با دانشگاه فدرال اورال روسیه و برای فعال کردن توافقات پیشین خود با این دانشگاه، در گفت‌وگویی که با پروفسور کوزمین؛ مدیرمسئول و سردبیر مجله علمی شرق‌شناسی دانشگاه داشت، مقرر شد حجت الاسلام علی‌رضا قائمی‌نیا مدیر قطب فلسفه دین و عضو هیئت علمی پژوهشگاه با عنوان عضو هیئت‌تحریریه به مجله یادشده اضافه شوند.

لازم به توضیح است؛ پیشنهاد عضویت علیرضا قائمی‌نیا به پیشنهاد شخص پروفسور کوزمین در جلسه مطرح شده و وی بر اساس شناختی که ازحجت الاسلان قائمی نیا داشتند، ابراز تمایل جدی مبنی بر عضویت مدیر قطب فلسفه دین پژوهشگاه در هیئت تحریریه مجله را داشتند.

در پایان این جلسه نیز پروفسور کوزمین پیشنهاد داد در کنار این عضویت، در هر سال، مقالاتی از سوی طرف ایرانی جهت چاپ در مجله بین‌المللی شرق‌شناسی برای طرف روسی ارسال شود.

کد خبر 5039486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha