۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱:۵۶

علیرغم ابتلا به کرونا؛

ترامپ برای دیدار با هوادارانش موقتا بیمارستان را ترک کرد

ترامپ برای دیدار با هوادارانش موقتا بیمارستان را ترک کرد

رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با شماری از طرفدارانش موقتا بیمارستان را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با شماری از طرفدارانش که مقابل بیمارستان محل بستری وی تجمع کرده بودند، موقتاً بیمارستان را ترک کرد.

دونالد ترامپ همچنین با انتشار یک ویدئوی دیگر از کادر پزشکی از جمله پرستاران و کادر درمان و کارکنان بیمارستان والتر رید تشکر کرد.

رئیس جمهور آمریکا از طرفدارانش که مقابل بیمارستان محل بستری وی حضور داشتند هم تشکر کرد و اعلام کرد که احتمالاً برای دیدار با آنها بیمارستان را ترک می‌کند.

منابع خبری گزارش دادند که کاروان خودروی حامل ترامپ و خودروهای همراه وی در خارج از بیمارستان دیده شده اند اما مشخص نیست که به کدام مقصد می‌روند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده است بامداد شنبه به وقت تهران به یک بیمارستان نظامی در واشنگتن منتقل شد.

ترامپ پس از انتقال به بیمارستان در پیام تصویری کوتاهی که در صفحه شخصی وی در توئیتر منتشر گردید، گفت که در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی در عین حال از تمام کسانی که برای وی آرزوی بهبودی کرده‌اند، تشکر کرد.

رئیس جمهور آمریکا در عین حال هدف از انتقالش به بیمارستان «والتر رید» را اطمینان یافتن از این موضوع که اوضاع در مسیر درستی پیش می‌رود، اعلام کرد.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این در پیامی توئیتری از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش «ملانیا» خبر داد.

وی در این پیام نوشت: امشب نتیجه آزمایش کرونای من و بانوی اول آمریکا مثبت اعلام شد. قرنطینه و روند بهبودمان را سریعاً آغاز می‌کنیم. با یکدیگر از پس آن برخواهیم آمد.

دومین مناظره ترامپ و جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰، برای تاریخ ۲۴ مهر تدارک دیده شده است و ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا می‌تواند برگزاری آن را با اشکال مواجه کند.

کد خبر 5040322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن حسینی ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      0 0
      اقا باور کنید قضیه بیماری ترامپ همش فیلمه !!! الکی گفتند مریضه ! بعد میان یه واکسن الکی بهش میزنن بعد میگن خوب شد ! هم ترامپ قهرمان میشه !!! هم واکسن های قلابی رو به کل دنیا میفروشن کلی پول !!!