به همراه پرونده ویژه ۱۱ سپتامبر؛

شماره بیست و هفتم مجله بین الملل مهر منتشر شد

شماره بیست و هفتم مجله بین الملل مهر منتشر شد

شماره بیست و هفتم مجله بین الملل مهر شامل پرونده های ویژه با موضوعات متنوع منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می‌شود تلاش می‌کند به بررسی تحلیلی تازه‌ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و روند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد.

در این شماره از مجله به موضوعات مهمی همچون واقعه ۱۱ سپتامبر پرداخته شده و در این رابطه با شماری از نویسندگان غربی گفتگو شده است. گفتگوهایی با «دیوید ری گریفین» نویسنده کتاب ۱۱ سپتامبر و امپراتوری آمریکا، «تیری میسان» نویسنده کتاب ۱۱ سپتامبر، دروغ بزرگ و «کوین برت» نویسنده آمریکایی در این شماره مجله بین الملل مهر منتشر شده است.

در بخش دیگر مجله به موضوع مهم دیگری یعنی عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پرداخته شده است و در رابطه با این موضوع با «نادر انتصار» استاد دانشگاه آلاباما آمریکا، «طراد حماده» وزیر کار سابق لبنان، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، «ابراهیم العرادی» مدیر ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین و «عبدالله الطویل» معارض اماراتی گفتگو شده است.

در شماره ۲۷ مجله بین الملل مهر به پرونده مکانیسم ماشه و تلاش آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران پرداخته شده و «باربارا اسلاوین» رئیس بخش ایران شورای آتلانتیک آمریکا، «داریل کیمبال» رئیس مؤسسه کنترل سلاح آمریکا، «فارغ لوغ اوغلو» معاون حزب جمهوری خلق ترکیه و «آنتونی کارتالوچی» تحلیلگر آمریکایی در این باره اظهار نظر کرده اند.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظام‌های منطقه‌ای و نظام بین الملل را در قالب گفتگو و گزارش گردآوری کرده است می‌تواند فهم خوبی در روند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره بیست و هفتم مجله بین الملل مهر اینجا کلیک کنید.

کد خبر 5044629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha