۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۵

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس:

مردم برای مقابله با کرونا پای کار باشند

مردم برای مقابله با کرونا پای کار باشند

زنجان-نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای مقابله با کرونا، حضور کادر درمانی در عرصه کافی نبوده و مردم نیز باید به جدی پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان استان با مدیران‌کل استانی و شهرستانی که به میزبانی فرمانداری شهرستان خرم‌دره برگزار شد، با بیان اینکه امروز شاهد این موضوع هستیم که دولت و مجلس برای اینکه بتوانند باری از دوش مردم بردارند، با هم هم‌صدا و یک‌صدا شده‌اند، گفت: بی‌تردید این همدلی در بین نمایندگان مردم استان در خانه ملت نیز می‌تواند برای استان سودمند باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید با هم‌صدایی تلاش کنند تا از ظرفیت به وجود آمده استفاده کرده و امتیازات لازم را از مرکز برای توسعه استان اخذ کنند، افزود: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت به وجود آمده در راستای پیشبرد اهداف استان در سطح ملی استفاده کنیم، باید نسبت به شکل‌گیری این هم‌افزایی‌ها در بین مجمع نمایندگان استان تلاش کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه وقت آن فرا رسیده تا استان زنجان در مسیر توسعه قرار گرفته و عقب‌ماندگی‌های گذشته در حوزه‌های مختلف جبران شود، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن برای اینکه اجازه ندهد کارها در مسیر درست خود حرکت کند، ایجاد اخلاف بین دولت و مجلس است که بی‌تردید با ایجاد هم‌افزایی می‌توان نقشه دشمنان را نیز نقش بر آب کرد.

شجاعی با یادآوری اینکه نیمی از مراجعات مردم شهرستان خرم‌دره به دفتر نماینده خود در خانه ملت مربوط به مشکلاتی است که در حوزه طرح تفصیلی این شهر به وجود آمده است، ادامه داد: علاوه بر این اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، یکی دیگر از انتظارات مردم این منطقه است و توجه به این درخواست می‌تواند توسعه منطقه و به تبع آن توسعه استان را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه با یادآوری اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، مشکلاتی زیادی در بخش‌های مختلف گریبان مردم را گرفته است، خاطرنشان کرد: مقابله با کرونا موضوعی نیست که فقط بر عهده کادر درمانی گذاشته شده باشد، به همین خاطر معتقدیم مردم نیز برای اینکه بتوانیم مقابله درستی با این بیماری داشته باشیم، همه مردم باید پای کار بیایند.

کد خبر 5048586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha