۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

برنامه های مختلفی برای ۱۳ آبان به صورت مجازی تدارک دیده شده است

برنامه های مختلفی برای ۱۳ آبان به صورت مجازی تدارک دیده شده است

زنجان-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با توجه به شرایط فعلی، برنامه‌های مختلفی در بستر فضای مجازی برای روز ۱۳ آبان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهرگ علیرضا نوری ظهر  چهارشنبه در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان و هفته وحدت که به مناسبت در پیش بودن ۱۳ آبان و در محل اداره‌کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد، از برگزاری برنامه‌های این کانون در بستر فضای مجازی خبر داد و افزود: شرایط کرونایی باعث به وجود آمدن چنین شرایطی شده است.

وی با یادآوری اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان دارای گروه‌های مختلف تلگرامی و اینستاگرامی است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌هایی چون ۱۳ آبان، انتقال پیام این روزها و مناسبت‌ها به نسل امروز است، به همین خاطر مسئولان باید با تعامل و همکاری تنگاتنگ در راستای برگزاری مطلوب این برنامه‌ها گام بردارند.

نماینده دانشگاه پیام‌نور استان زنجان نیز در این جلسه با یادآوری اینکه برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز ۱۳ آبان، اتخاذ برنامه‌هایی برای انتقال پیام روزهای تاریخی چون ۱۳ آبان به نسل آینده است که امیدواریم امسال برنامه‌های خوبی در این زمینه برگزار شود.

علی‌اصغر حاج‌علی‌اکبری با تاکید بر اینکه برای برگزاری مطلوب برنامه‌ها باید از ظرفیت‌های نسل جوان استفاده شود، اظهار کرد: امروز زمان آن فرا رسیده است که برنامه‌ها باید به روش‌های جدید و نو برگزار شود تا بتواند پیامی که مد نظر برنامه‌ها است، عملی شود.

کد خبر 5058681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha