۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۹:۳۰

دوفصلنامه «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» در پایگاه DOAJ نمایه شد

دوفصلنامه «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» در پایگاه DOAJ نمایه شد

دوفصلنامه علمی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» سازمان سمت در پایگاه بین المللی DOAJ نمایه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوفصلنامه علمی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» وابسته به پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» از تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ (۱ اکتبر ۲۰۲۰) در پایگاه اطلاعاتی بین المللی DOAJ نمایه شد.

پایگاه جامع اطلاعاتی Directory of Open Access Journals (DOAJ) مقاله‌های علمی‌پژوهشی را که در سیستم دسترسی آزاد و داوری تخصصی منتشر می‌شود، نمایه می‌کند. این پایگاه بین‌المللی از جمله پایگاه‌های معتبر و دارای امتیاز از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور است و عضویت هر نشریه علمی در آن به منزله تأییدی بر کیفیت آن نشریه و تعهد اعضای تحریریه آن نسبت به کیفیت مقالات داوری شده و دسترسی آزاد به آنهاست.

نشریه علمی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» دارای اعتبار علمی‌پژوهشی بوده و در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب درجه علمی با رتبه «ب» از دفتر کمیسیون نشریات علمی شده است. این نشریه پیشتر نیز در پایگاه بین المللی ISC نمایه شده بود.

«پژوهش و نگارش» با هدف معرفی آخرین یافته‌های پژوهشگران و صاحب‌نظران در حوزه‏ کتاب دانشگاهی منتشر می‌شود و مقالات آن دستاورد طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و نقد و بررسی علمی، در حوزه کتاب دانشگاهی است.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات علمی خود را از طریق سامانه jut.samt.ac.ir بارگذاری کرده و وارد فرآیند داوری تخصصی کنند.

کد خبر 5061059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha