۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷

در گفتگو با مهر تأکید شد:

بی توجهی به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی کشور

بی توجهی به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی کشور

رشت- نماینده رشت در مجلس مشکلات اقتصادی کشور و علاج آن را در داخل دانست و گفت: بی توجهی به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی از عوامل این مشکلات است.

محمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی و عدم نظارت بر بازار، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت اقتصادی کشور بیش از آنکه محصول تحریم باشد محصول عدم نظارت بر بازار و عدم جدیت در کنترل قیمت کالاها است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز میلاد نبی مکرم اسلام، گفت: مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی امروز را نتیجه بی توجهی به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی می‌دانند، چرا که در سال‌های اخیر به جای توجه به توان داخلی و مدیریت کارآمد، اعتماد به بیرون از کشور صورت گرفت.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشور مربوط به داخل کشور بوده و توجیه خارجی ندارد، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند، این گرانی‌های اخیر توجیه نداشته و علاج آن در داخل است.

احمدی با تاکید بر اینکه اگر چه تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن علیه ایران بی تأثیر نبوده اما ناکارآمدی داخلی ضربه بیشتری به اقتصاد ایران زده است، افزود: ایران اسلامی باید هویت اقتصادی خود را با اجرای قانون اساسی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی احیا کند.

کد خبر 5063514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha