۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی:

راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی در دزفول پیگیری می‌شود

راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی در دزفول پیگیری می‌شود

دزفول- نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف در شهرستان دزفول از طریق رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد آوایی صبح امروز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی که در محل مصلای امام علی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در دیداری که با وزیر فرهنگ و ارشاد صورت گرفت خواستار تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرستان، راه‌اندازی کتابخانه تخصصی قرآن و تفسیر در شهرستان برای استفاده کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول شدیم که امیدوار هستیم این مطالبات به زودی محقق شوند.

وی هجوم اخبار منفی و نادرست را یکی از تهدیدهای جامعه برشمرد و افزود: گاهی برخی اخبار نادرست حتی تا رده‌های بالای مسئولان نیز باعث بروز سوءتفاهم و مشکلاتی می‌شود؛ عده‌ای نیز با اخبار نادرست به دنبال اختلاف انداختن بین مسئولان و مردم و گاه ایجاد اختلاف بین گروه‌های مختلف مردم هستند که باید در خصوص این آسیب اجتماعی آگاه و هوشیار باشیم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید در این زمینه تلاش کند تا عموم مردم جامعه و خواص از تبعات منفی این اخبار نادرست مصون شوند.

آوایی در ادامه کم‌کاری مدیران، فساد مالی و قوانین غلط را مرض‌های موجود در سیستم اداری کشور و عاملی برای بیکاری جوانان دانست و گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیز از عوامل اصلی بروز برخی مشکلات اقتصادی و بیکاری است.

وی بالا رفتن سن ازدواج را زمینه‌ساز فساد و بروز بزهکاری در جامعه برشمرد و تأکید کرد: لازم است در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه اقداماتی انجام شود و خانواده‌ها نیز سخت‌گیری‌های نا به جا را که مانع ازدواج جوانان می‌شود، کاهش دهند؛ همچنین شایسته است شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این خصوص طرح و پیشنهاد بدهد و بنده نیز از نظرات این شورا استفاده خواهم کرد و تلاش می‌کنم سخنگوی اعضای شورای فرهنگ عمومی دزفول در مجلس شورای اسلامی باشم.

کد خبر 5067258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha