گابی اشکنازی:

پیش نویس ۴۰ توافق میان امارات و بحرین و تل آویو آماده امضا است

پیش نویس ۴۰ توافق میان امارات و بحرین و تل آویو آماده امضا است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از توافقاتی که طی روزها و هفته های آتی میان این رژیم و امارات و بحرین به امضا خواهد رسید، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از توافقاتی که طی روزها و هفته های آتی میان این رژیم و امارات و بحرین به امضا خواهد رسید، خبر داد.

وی ضمن تمجید از توافق عادی سازی میان تل آویو با رژیم های امارات و بحرین، مدعی شد: اوضاع کنونی فرصتی برای رهبران فلسطینی برای ملحق شدن به گفتمان صلح و استفاده از پنجره ای است که باز شده است. فلسطینی ها باید به صلح روی بیاورند آنهم بدون هیچ پیش شرطی.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: مشاوران حقوقی، بیش از ۴۰ پیش نویس تفاهمنامه آماده شده برای امضا را تهیه کرده اند. وزارت خارجه ۱۰ کارگروه اقدام وزراتی مشترک را اداره می کند.

گفتنی است که رسانه های رژیم صهیونیستی چند روز قبل گزارش دادند که کنست این رژیم توافق عادی سازی روابط میان تل آویو و منامه را تصویب کرد.

لازم به ذکراست که در ۱۵ سپتامبر سال جاری میلادی، نمایندگان بحرین و امارات طی مراسمی در کاخ سفید، توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

کد خبر 5072999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha