۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

انجام رکوردگیری اردونشینان وزنه‌برداری قبل از آغاز لیگ

انجام رکوردگیری اردونشینان وزنه‌برداری قبل از آغاز لیگ

اردونشینان تیم ملی وزنه برداری کشورمان قبل از آغاز پیکارهای لیگ برتر، در یک مرحله رکوردگیری حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان قرار شد عملکرد و رکوردهای اردونشینان تیم ملی در نخستین هفته لیگ برتر برای آنها محاسبه شود. در همین راستا محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار مهر از انجام رکوردگیری از ملی پوشان اردونشین در کمپ تیم‌های ملی خبر داد و گفت: بزودی از ملی پوشانی که در اردو هستند یک رکوردگیری انجام خواهد شد تا هم آمادگی آنها مورد ارزیابی کادر فنی قرار گیرد و هم این رکوردها در هفته نخست لیگ برای آنها محاسبه شود.»

البته برگزاری لیگ برتر وزنه برداری با توجه به شرایط کنونی و محدودیت‌های کرونایی همچنان با اما و اگرهایی همراه است که دبیر فدراسیون وزنه برداری در این خصوص نیز گفت: در نظر داریم در صورت مهیا بودن شرایط مطلوب، پیکارهای لیگ را اواخر ماه جاری شروع کنیم، اما با توجه به شرایط فعلی از لحاظ افزایش شیوع ویروس کرونا فعلاً چیزی مشخص نیست.

به گفته بیرانوند ۷ تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند که قرار است هفته‌های نخست لیگ به صورت متمرکز در اهواز و مرحله نهایی لیگ نیز بهمن ماه در تهران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری که مدتی است در کمپ تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می‌شود، این رشته المپیکی و پرافتخار از رکود و انزوای حاصل از شیوع کرونا خارج شد. اردونشینان تیم ملی پس از مدتها دوری از تمرینات گروهی، دوباره زیر یک سقف جمع شده و استارت زدند تا اواخر اسفندماه امسال در رقابتهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان به روی تخته بروند.

کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری برای این مرحله از تمرینات، حسین سلطانی (۸۱ کیلوگرم)، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی (۸۹ کیلوگرم)، سهراب مرادی (۹۶ کیلوگرم)، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی (۱۰۲ کیلوگرم)، علی هاشمی، کیا قدمی (۱۰۹ کیلوگرم) و علی داودی (۱۰۹+ کیلوگرم) را به اردو دعوت کرده که البته کیانوش رستمی با وجود دعوت از سوی کادر فنی، بازهم با توجه به خصوصیات و تصمیمات شخصی و همیشگی خود در اردو حضور نیافت!

کد خبر 5087796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha