۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد

تربیت هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی هدف جشنواره رادیویی بسیج

 تربیت هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی هدف جشنواره رادیویی بسیج

ساری- فرمانده سپاه کربلا کادرسازی و پرورش نیروهای هنرمند در تراز انقلاب اسلامی را از جمله اهداف جشنواره رادیویی و لیگ سرود بسیج یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مسلمی عصر شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رادیویی و لیگ سرود بسیج استان مازندران با اشاره به اهداف جشنواره اظهار داشت: کادرسازی و پرورش نیروهای تراز انقلاب اسلامی در حوزه هنر از جمله اهداف است.

وی تاکید کرد با بهره گیری از نیروهای ارزشمند و اعتقاد به آرمان‌های اسلامی باید بتوانیم در حوزه هنر نقش آفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی به ذائقه سازی که دشمن دنبال آن است را از دیگر اهداف برشمرد و گفت: تغییرذائقه ها ازجمله برنامه‌های دشمن است و در حوزه سبک زندگی اسلامی دشمن با برنامه ریزی سعی کرده اثرات مخربی بر جامعه اسلامی ما در زمینه معماری، پوشش، نوع غذا و غیره داشته باشد.

سردار مسلمی با عنوان اینکه در حوزه غذ، تغییراتی در نسل جدید ایجاد شده است، گفت: در حوزه موسیقی نیز با تغییر ذائقه روبرو بودیم و موسیقی و نغمه‌های قدیمی بروز و ظهوری در میان نسل سوم و چهارم جامعه ندارد.

فرمانده سپاه کربلا از مازندران به عنوان مهد فرهنگ و هنر یاد کرد.

احسان آهنگر معاون فرهنگی سپاه کربلا نیز در این جلسه ایجاد انگیزه و کشف استعدادها، ارتباط گرفتن گروه‌های مستعد رادیویی و سرود برای ارتقای توانایی‌ها، جهت دهی به ذوق و خلاقیت هنری بسیجیان در انتقال فرهنگ و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را از اهداف بیان کرد و گفت: غنابخشی به فضاهای فرهنگی بسیجیان و آماده سازی گروه‌های سرود برای اجرای برنامه‌های هنری در رادیو از دیگر اهداف است.

کد خبر 5088358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha