۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۹

مهر پیگیری کرد

سرباز بابلی: مسئله حل و فصل شده است

سرباز بابلی: مسئله حل و فصل شده است

بابل- سرباز بابلی که رفتار ناشایست با وی مورد تایید متولیان امر در ستاد کل ناجا قرار گرفته است، گفت: این مسئله حل و فصل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشار رفتار نامناسب با یک سرباز در بابل سبب واکنش فضای مجازی و ورود دادگستری مازندران و ستاد کل ناجا به این پرونده شد.

محمد حسن کریمی سرباز بابلی در پیگیری خبرنگار مهر می‌گوید: شامگاه دوشنبه به اتفاق پدرم به خدمت رئیس کل دادگستری استان رسیدیم و این مسئله حل شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان قضائی و انتظامی پیگیری این مسئله شدند، عنوان کرد ۱۹ ماه از خدمتم می‌گذرد و ۵۰ روز دیگر به پایان خدمتم باقی مانده است.

وی با اظهار اینکه در جلسه با رئیس کل دادگستری که مسئولان ارشد قضائی و انتظامی حضور داشتند مسئله پیگیری و حل شد و بازپرس شعبه نیز از من دلجویی کرده است.

کریمی همچنین ادامه داد اکنون با پیگیری مسئولان قضائی این مسئله حل شده است.

به گزارش مهر ستاد کل نیروهای مسلح نیز با تأیید رفتار نامناسب با سرباز بابلی اعلام کرد این ستاد براساس وظیفه ذاتی خود که همان صیانت و پاسداری از حقوق سربازان است، این موضوع را به جد پیگیر شده است.

کد خبر 5096081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • تبریزی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      0 0
      در هر قشری آدم های خوب و بد وجود دارد ولی تعدادی از کارمندان مراجع قضایی هستند در برخورد با ارباب رجوع مثل متهم برخورد می کنند و اگر در دفاع از خود حرف بزنی چون را ه های محکوم کردن را بلد هستند سریع با تنظیم صورتجلسه و امضا آن فرد را اذیت می کنند