۷ دی ۱۳۹۹، ۹:۴۷

توسط انتشارات کتاب پارک؛

کتاب‌های جیمی فَلُن برای ارتباط خردسالان با والدین چاپ شدند

کتاب‌های جیمی فَلُن برای ارتباط خردسالان با والدین چاپ شدند

ترجمه دو کتاب «مامان همه‌چیزه!» و «اولین کلمه هر بچه: بابا» نوشته جیمی فَلُن توسط انتشارات کتاب پارک منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو کتاب «مامان همه‌چیزه!» و «اولین کلمه هر بچه: بابا» نوشته جیمی فَلُن به‌تازگی با ترجمه منصور مصطفی‌زاده، توسط انتشارات کتاب پارک منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند.

جیمی فلن نویسنده آمریکایی این‌کتاب‌ها، متولد ۱۹۷۴ است و به‌عنوان کمدین، بازیگر، مجری تلویزیون و نویسنده شناخته می‌شود. او همراه با همسر و سه‌فرزندش در نیویورک زندگی می‌کند. او در ابتدا کتاب «اولین کلمه هر بچه: بابا» را نوشت و بازخوردهای خوبی دریافت کرد اما بعد متوجه شد در خانه خودشان، مامان است که همه‌چیز بچه‌هاست. در نتیجه دوباره دست به کار نوشتن یک کتاب شد و «مامان همه‌چیزه!» را نوشت.

دو کتاب یادشده برای مخاطبان گروه سنی الف (بچه‌های یک تا سه‌سال) تولید شده و «مامان همه‌چیزه!» در حوزه موضوعی مادر و نوزاد و «اولین کلمه هر بچه بابا» هم درباره روابط پدر با کودک و تکلم کودکان است. تصویرگری این‌کتاب هم توسط میگل اُردونِز انجام شده‌اند.

میگل ادونز تصویرگر اسپانیایی کتاب‌ها هم پس از تصویرگری کتاب اول جیمی فلن،‌ حسابی معروف شد. او هم با همسر و سه‌فرزندش در مادرید زندگی می‌کند. اولین‌کلمه‌ای که دو بچه اول او گفتند، مامان بود، نه بابا!

«مامان همه‌چیزه!» با ۳۶ صفحه و «اولین کلمه هر بچه بابا» هم با ۲۶ صفحه مصور رنگی چاپ شده‌اند. هر دو کتاب یادشده با شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان به بازار نشر آمده‌اند.

کد خبر 5105250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha