۲۵ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۵۸

پنجره مهر؛

انتقاد صریح معاون استاندار خراسان شمالی از مدیریت ورزش استان

انتقاد صریح معاون استاندار خراسان شمالی از مدیریت ورزش استان

بجنورد- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با انتقاد نسبت به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: دستگاه ورزش استان ژله‌ای است و اگر دستش را هم بگیری زمین می‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا هوایی امشب در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، نسبت به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: دستگاه ورزش استان ژله‌ای است و اگر دستش را هم بگیری زمین می‌خورد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیرکل این مجموعه گفت: بنده نسبت به مدیریت شما انتقاد که نه، اصلاً قبول ندارم زیرا مدیریت ورزش و جوانان استان فشل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید تا سه هفته آینده پروژه‌ها رنگ و بوی بهره برداری بگیرد لذا فرمانداران تکمیل طرح‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

هوایی تصریح کرد: اولویت تخصیص اعتبار سازمان برنامه و بودجه به پروژه‌هایی است که در آستانه بهره برداری بوده و بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

معاون استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اخذ اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اینکه چه اقداماتی با چه پیشرفت فیزیکی برای پروژه‌ها انجام شده، پاسخگو باشند.

کد خبر 5122469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha