۲۵ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۵۷

نماینده مردم بویین زهرا و آوج:

خدمات هلال احمر همچون سردار سلیمانی بدون مرز و خالصانه است

 خدمات هلال احمر همچون سردار سلیمانی بدون مرز و خالصانه است

قزوین – نماینده مردم بویین زهرا و آوج گفت: اقدامات هلال احمر نیز همچون سردار سلیمانی بدون مرز و خالصانه در سرتاسر دنیا انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر روح الله عباسپور در جلسه مشترک هیئت مدیره جمعیت هلال احمر و مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی که بعد از ظهر پنج شنبه در سالن جلسات هلال احمر استان برگزار شد به وجود مودت و محبت در هلال احمر همچون اهل بیت اشاره و اظهار کرد: خدمات سردار سلیمانی در سراسر دنیا جاری و ساری بود و اقدامات هلال احمر نیز همچون سردار سلیمانی بدون مرز و خالصانه در سرتاسر دنیا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هلال احمری‌ها با خدا معامله کرده‌اند و وقت گرانبهای خود را در جهت رفع مشکلات مردم و محرومین می‌گذارند و این قابل تقدیر و تشکر است.

عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: در واقع هلال احمری‌ها از طرف خدا همچون سربازانی، مأمور رسیدگی به مشکلات انسان‌های محروم و رنج کشیده هستند و چیزی که ضایع نمی‌شود معامله با خداست و هرکسی که در راه خدا تلاش کند اجر و پاداشش با خداست.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: هلال احمر در خدمتگزاری و کارهای بشردوستانه حد و مرزی نمی‌شناسد و یکی از افتخارات هلال احمر نیز به دور از مسائل و حاشیه‌های سیاسی بودن است.

وی ادامه داد: در سفرهای مختلف به کشورهای دیگر شاهد بودم که هلال احمر مورد اعتماد در آن کشورها است در کشور ما نیز اینگونه است و اینها با ارزش است و آرزوی توفیق برای همه عزیزان هلال احمری به خاطر روحیات دلسوزانه و بشردوستانه دارم.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: امدادگران در بحرانی‌ترین شرایط به کمک انسان‌ها می‌روند و مکتب شهید سلیمانی همان مکتبی است که گروه‌های امدادی باید به آن تأسی کنند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی گزاره جدیدی از مکتب امام خمینی را نشان داد افرادی که فارغ از هر قومیت و دینی به مردم کمک می‌کنند نیز در این مکتب جا می‌گیرند و ویژگی مشترک هلال احمر با مکتب شهید سلیمانی این است که با گذر از مرزها به انسان‌ها کمک می‌کند.

محمدبیگی به رایزنی برای انبارهای امدادی و همچنین گرفتن یک هلیکوپتر و پدهای هلیکوپتر برای استان در سال آینده اشاره کرد و افزود: در جهت تکمیل پروژه امداد و نجات انجیلاق هم صحبتهایی صورت گرفته و دو درخواست اعتبار به کمیسیون بهداشت برده و مصوب نیز شده است و در کمیسیون بودجه و تلفیق نیز در حال دفاع هستیم.

وی به طرح غنچه‌های هلال، خانه‌های هلال و نیز مباحث آموزشی هلال احمر نیز اشاره کرد و عنوان کرد: باید با استفاده از سرمایه‌های انسانی و حفظ کرامت انسان‌ها به منابع انسانی و مالی نیز توجه شود و هر آنچه که نیاز است برای تقویت جمعیت هلال احمر استان محیا شود زیرا استان قزوین شاه راه حیاتی کشور است و موقعیت ویژه استان باید مطرح شود و امکانات دریافت شود.

کد خبر 5122472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha