۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۴۴

در کانون پرورش فکری

برگزاری نشست «اسباب‌بازی و علوم‌شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی»

برگزاری نشست «اسباب‌بازی و علوم‌شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی»

«اسباب‌بازی و علوم‌شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی» عنوان اولین نشست علمی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری است که با حضور متخصصان خارجی و ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نشست تخصصی ساعت ۹ تا ۱۲ روز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ در قالب وبینار با حضور دو سخنران از کشور دانمارک و سه سخنران داخلی برگزار خواهد شد.

«هادی مرادی‌سبزوار» مدیر گروه هوش ماشین و رباتیک دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و «محمود تلخابی» عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و پژوهشکده علوم‌شناختی، از جمله سخنرانان نشست «اسباب‌بازی و علوم‌شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی» هستند.

همچنین «میهالا تارانو» پژوهش‌گر مرکز Interacting minds وابسته به دانشگاه Aarhus، دانشجوی پسادکتری روان‌شناسی شناختی در دانمارک و فارغ‌التحصیل دکتری روان‌شناسی شناختی از دانشگاه Plymouth انگلستان و «زوانا شولز» پژوهش‌گر مرکز Interacting minds وابسته به دانشگاه Aarhus در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

همچنین «مهدیه کرمی» دکترای تخصصی علوم‌شناختی و پژوهشکده علوم‌شناختی به عنوان سخنران مهمان در این نشست حضور خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان برای حضور در نشست «اسباب‌بازی و علوم‌شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی» می‌توانند به پایگاه جشنواره مراجعه کنند.

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی، انجمن تولید کنندگان اسباب‌بازی و ستاد توسعه علوم‌شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شعار «آینده را باید ساخت» در زمستان ۱۳۹۹ به صورت مجازی در حال برگزاری است.

کد خبر 5123420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha