۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰

رئیس سازمان مدارس صدرای کشور مطرح کرد:

تشکیل مرکز تولیدات صدرایی/حمایت از کالاهای تولیدی دانش آموزان

تشکیل مرکز تولیدات صدرایی/حمایت از کالاهای تولیدی دانش آموزان

بیرجند- رئیس سازمان مدارس صدرای کشور بااشاره به تشکیل مرکز تولیدات صدرایی گفت: این مرکز از تولیدات دانش آموزان صدرا در حوزه فروش و بسته بندی از طریق غرفه های مجازی حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری در جمع مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس اساسنامه مدارس وابسته، باید نیروی انسانی توسط آموزش و پرورش و راهبری آنها توسط سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد از ساختمان‌های مدارس صدرا هدیه مقام معظم رهبری بوده و نیمی هم آموزش و پرورش به صورت امانی در اختیار ما قرار داده است.

حجت الاسلام تقدیری با بیان اینکه مدارس صدرا زیر نظر قوانین حاکمیتی جلو می‌روند، اظهار کرد: این مدارس در استخدام نیرو اختیاری از خود نداشته و نمی‌توانیم در نیروی انسانی ورود کنیم.

رئیس سازمان مدارس صدرای کشور بیان کرد: در بودجه سال جاری مصوبه خوبی برای اعتبارات مدارس صدرا گرفته ایم که امید است تخصیص یابد.

حجت الاسلام تقدیری اظهار کرد: استقرار روحانی مستقر در مدارس مشکلی قانونی ندارد و می‌توان در این زمینه از ظرفیت طلبه‌ها استفاده کرد.

وی از تشکیل مرکز تولیدات صدرایی طی سال گذشته خبر داد و گفت: این مرکز از تولیدات دانش آموزان صدرا در امر فروش و بسته بندی از طریق غرفه‌های مجازی در سایت «با سلام» حمایت می‌کند.

کد خبر 5127255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha