۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۳

سرمربی تیم فوتبال فولاد:

بازی خوبی برابر ماشین سازی انجام دادیم

بازی خوبی برابر ماشین سازی انجام دادیم

تبریز- سرمربی تیم فوتبال فولاد با اشاره به اینکه لایق پیروزی برابر تیم ماشین سازی بودیم، گفت: بازی خوبی برابر ماشین سازی انجام دادیم و به سه امتیاز مهم دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز بعداز برتری تیمش برابر ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: بازی سختی بود ولی توانستیم تیم خوب ماشین سازی تبریز را شکست دهیم.

نکونام با بیان اینکه امروز زمین و هوای سرد شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده بود، افزود: کیفیت فنی تیم ما را این شرایط پایین آورده بود ولی می‌دانستیم که راهی نداریم، جز بردن ماشین‌سازی.

سرمربی فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه می‌دانستیم ماشین سازی مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده افزود: حتی در باخت هم حریفان را با سختی مواجه کرده است ولی امروز بهتر بودیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل به حریف بزنیم. ما امروز خیلی بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم.

نکونام با تاکید بر اینکه به ماشین سازی تبریک می گویم چراکه آنها تیم با کیفیتی هستند، گفت: ما لیاقت این سه امتیاز را داشتیم ولی تیم ما امروز تیم برتر میدان بود. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص برنامه‌های آتی تیم فولاد نیز افزود: تیم ما روند رو به رشدی دارد با توجه به تغییراتی که امسال داشتیم و نفرات جدیدی که اضافه شده‌اند این شرایط وجود دارد که همه بازیکنان شانس بازی کردن دارند. تیم ما امروز با وجودی که دو سه بازیکن خود را در اختیار نداشت، خوب و موفق بود. در بازی‌های گذشته هم مقابل مس رفسنجان سه امتیاز را با اشتباه داوری عوض کردیم.

کد خبر 5130744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha