۹ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۵۳

تیم والیبال بانوان سایپا بدون شکست جشن قهرمانی گرفت

تیم والیبال بانوان سایپا بدون شکست جشن قهرمانی گرفت

تیم والیبال سایپا با شکست پیکان در آخرین مسابقه لیگ برتر بانوان ایران در سال ۹۹، جشن قهرمانی بدون شکست گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران که از روز پنجشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۹۹ با نام «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و با حضور هشت تیم سایپا تهران، شهرداری قزوین، اکسون، سروقامتان بابل، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر آغاز شده بود، عصر امروز (پنج‌شنبه) به پایان رسید.

در آخرین دیدار این رقابت‌ها، دو تیم خودرو ساز کشور به مصاف یکدیگر رفتند و سایپا سه بر یک پیکان را شکست داد و به دوازدهمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یافت تا بدون شکست قهرمان لیگ برتر بانوان شود.

نارنجی پوشان سایپا در ست سوم ۲۵ بر ۲۳ مغلوب پیکان شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۲ حریف دیرینه خود را شکست دادند تا شاگردان مریم‌السادات هاشمی با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در مرحله نهایی این رقابت‌ها، عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

سایپا در مرحله مقدماتی نیز با ۶ برد و ۱۸ امتیاز صدرنشین گروه خود شده بود. شاگردان میترا شعبانیان نیز با پذیرش این شکست با دو برد، چهار شکست و کسب ۶ امتیاز مرحله نهایی، مقام سوم لیگ برتر بانوان سال ۹۹ را کسب کردند.

دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و طاهره طاهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

نرگس افشین و فرحناز قوی‌دل داوران اول و دوم مسابقه سایپا و پیکان بودند که به مدت ۱۱۶ دقیقه طول کشید. پریچهر غفاری و اکرم ابن‌یمین نیز به عنوان ناظران داوری و فنی، نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

رده بندی تیم‌ها به شرح زیر است؛

۱. سایپا

۲. ذوب آهن

۳. پیکان

۴. شهرداری قزوین

۵. سروقامتان بابل

۶. اکسون

۷. خجسته اسلامشهر

۸. ستارگان فارس

کد خبر 5133294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha