۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

آزادی ۲ زندانی نیازمند با کمک داوطلبانه یکی از مساجد مشهد

آزادی ۲ زندانی نیازمند با کمک داوطلبانه یکی از مساجد مشهد

مشهد - مسئول منطقه شهید بهشتی مرکز امور مساجد در مشهد گفت: یکی از مساجد منطقه، به صورت داوطلبانه و جدا از طرح نذر هشتم، اقدام به آزادی ۲ زندانی نیازمند کرده است.

حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا با مشارکت ٩٠ مسجد منطقه شهید بهشتی مشهد حدود ٢۵ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: بخش دیگری از این طرح، کمک به محرومان برای پرداخت قبوض است که با کمک خیرین حدود ۶٠ میلیون تومان به نیازمندان کمک شده است و بسته‌های مواد غذایی نیز بین آنها توزیع شده است.

مسئول منطقه شهید بهشتی مساجد مشهد درباره طرح مسجد سنگر سلامت نیز افزود: در این طرح بعضی از مساجد منطقه به صورت مستقیم از مردم، و برخی از مساجد هم با استعلام از مراکز بهداشت، اقدام به جمع آوری آمار و اطلاعات بیماران کرونایی کردند و طی آن حدود ١۵٠ مسجد با بیماریابی و کمک روحی و روانی به مبتلایان و خانواده‌هایشان در کنترل و درمان این بیماری نقش مهمی ایفا کردند.

وی درباره طرح نذر هشتم نیز گفت: در این طرح که به آزادسازی زندانیان نیازمند اختصاص دارد، در روز هشتم هرماه، هشت زندانی نیازمند با کمک خیرین وبا همت مساجد آزاد می‌شوند و منطقه شهید بهشتی در مرداد ماه سال آینده این عمل خیرخواهانه را انجام خواهد داد و یکی از مساجد منطقه به عنوان نماینده و با کمک سایر مساجد اقدام به آزادسازی زندانیان خواهد کرد.

اصلانی با اشاره به کار خیرخواهانه یکی از مساجد گفت: یکی از مساجد منطقه به صورت خودجوش و داوطلبانه، چندی پیش اقدام به آزادی ۲ زندانی کرد که این مسئله به صورت جداگانه از طرح نذر هشتم انجام شد.

کد خبر 5133443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha