شماره جدید سیاست‌نامه منتشر شد

شماره جدید سیاست‌نامه منتشر شد

شماره پانزدهم سیاست‌نامه که در پرونده مفصلی به آرا و نظریات ماکس وبر پرداخته است با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی حامد زارع منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره پانزدهم فصل‌نامه سیاست‌نامه منتشر شد. در این شماره به مناسبت صدمین سالروز درگذشت ماکس وبر، طرحی از این اندیشمند آلمانی بر روی جلد مجله نقش بسته است.سیاست‌نامه پانزدهم شامل مطالب و مباحث متنوعی است. علاوه بر پرونده‌ای درباره وبر که در آن ترجمه مقالاتی از ریچارد ام ابلینگ و ام . ای برند و همچنین مصاحبه‌هایی با احمد نقیب‌زاده و حسن چاووشیان صورت گرفته است، گفتگویی اختصاصی با مارچلو موستو، مارکس‌شناس معاصر اروپایی انجام شده وچند یادداشت خواندنی از دیردره مک‌کلاسکی که تببینی از خصائص بورژوازی به دست می‌دهد به چشم می‌خورد.

مقاله‌ای بلند از مارتین جرابک نیز در سیاست‌نامه پانزدهم منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد چگونه پارلمان می‌تواند حیات سیاسی کشور را تهدید کند. مقاله تازه‌ای از رضا داوری اردکانی درباره مهندسی اجتماعی، نقد کتاب سید جواد ورعی توسط سید ناصر سلطانی، جستاری از علی و حسین پایا درباره پروژه ناتمام علی شریعتی، پژوهشی از محسن خلیلی با عنوان «چه باشد آنچه خوانندش development ؟»، یادی از کاظم‌زاده ایرانشهر به قلم کاظم آذری سیسی و تاریخ‌نگاری دانشگاه باقرالعلوم و جایگاهش در پهنه علم سیاست ایران نوشته سجاد صداقت از دیگر مطالب شماره پانزدهم است.

شماره پانزدهم سیاست‌نامه با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی حامد زارع در تیراژ ۵۰۰۰ نسخه و با قیمت ۵۰۰۰۰ تومان  توسط انتشارات هم‌میهن فارس منتشر شده است.

کد خبر 5134278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha