۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۲

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شد، گفت: ۴۶۲واحد تولیدی این وام‌ها را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل ظهر یکشنبه در دویست و هفتادمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری از پرداخت حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان خبر داد و بیان کرد: این تسهیلات به ۴۶۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۸۹ واحد به ارزش حدود ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۳۷۳ واحد به ارزش ۶۴۳ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری همچنین ۶۹۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، ابراز کرد: پرونده ۲۳۷ واحدهای تولیدی در بانک‌های عامل استان در دست بررسی است.

تشنه دل با بیان اینکه در بخش تسهیلات، ۶۳ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ تولید و اشتغال پرداخت شده است، بیان کرد: در نشست امروز نیز با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به ۷۲ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی، زیربنایی و تأمین اجتماعی ۱۵ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

کد خبر 5141248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha