۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۱۹

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه خبر داد؛

بازدید بیش از ۱۶۰۰ نفر از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

بازدید بیش از ۱۶۰۰ نفر از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از بازدید بیش از هزار و ۶۰۰ هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد.

محمد جواد کنجوری شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه امسال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۲ سینمای آزادی و فرهنگ شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره امسال هر ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در کرمانشاه به اکران درآمد، افزود: فیلم‌های ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه به نمایش در آمدند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال بر خلاف دوره‌های گذشته و به دلیل بیماری کرونا جشنواره فیلم فجر با ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های سینما برگزار شد.

کنجوری به استقبال خوب همشهریان از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال از این جشنواره خارج از پیش بینی‌های قبلی بود به طوری که بیش از هزار و ۶۰۰ نفر از همشهریان در این جشنواره به تماشای ۱۶ فیلم سودای سیمرغ نشستند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع یک هزار و ۲۱ نفر در سینمای آزادی و ۶۱۷ نفر در سینمای فرهنگ کرمانشاه فیلم‌های جشنواره فجر را تماشا کردند.

کنجوری ادامه داد: بیشترین استقبال همشهریان از فیلم‌های شیشلیک، بی همه چیز و ابلق بود و کمترین آمار مخاطب مربوط به فیلم‌های مامان و یدو بود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همراهی تمام عوامل بیشترین سختگیری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد و تمامی موازین اعم از گندزدایی، تب سنجی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سینماها صورت پذیرفت و تمام همشهریان از برگزاری این جشنواره و نظم حاکم رضایت داشتند.

وی بیان کرد: امسال بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال جشنواره فیلم فجر در شهر کرمانشاه فروش داشته است.

کد خبر 5144737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha