از ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه؛

همایش گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی برگزار می‌شود

همایش گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی برگزار می‌شود

به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی از ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به مناسبت سالگرد صدور بیانیه تاریخی گام دوم انقلاب، همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدسجاد ایزدهی رئیس پژوهشکده نظام‌های اسلامی صبح امروز در نشست خبری این همایش با اعلام این خبر گفت: همزمان با دومین سالگرد صدور بیانیه تاریخی گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: پنل‌های تخصصی این همایش در قالب مجموعه نشست‌های علمی از روز شنبه ۲۵ بهمن ماه در سه کارگروه سیاست، فقه و حقوق اسلامی و حکمت و دین پژوهی با ارائه مقالات از سوی اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی در فضای مجازی برگزار خواهد شد. نخستین پنل در قالب مجموعه نشست‌های فقه و حقوق روز شنبه، مجموعه نشست‌های کارگروه حکمت و دین پژوهی روز یکشنبه و کارگروه سیاست دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شوند.

ایزدهی تصریح کرد: بخش پایانی این همایش روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه با سخنرانی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رئیس و مؤسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و آیت الله محسن قمی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

همچنین رونمایی از دو مجلد در خصوص تحول علوم انسانی در گام دوم انقلاب و گزارش سه پنل برگزار شده همایش و مقالات ارائه شده، توسط دبیران علمی از دیگر بخش‌های این همایش ملی خواهد بود.

گفتنی است بخش اصلی و پایانی این همایش عصر سه شنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به صورت مجازی، زنده و مستقیم از صفحه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در آپارات برگزار شده و میزبان علاقه مندان خواهد بود.

کد خبر 5145811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha