۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۱۹

مدیرکل راهداری البرز:

چالوس یک طرفه شد

چالوس یک طرفه شد

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: تردد از محور چالوس در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب در محدوده نساء و حدفاصل آدران تا وینه سنگین است.

وی بیان کرد: تردد از محور چالوس در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال تصریح کرد: محورهای استان البرز بدون مداخلات جوی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های گلشهر، مهرشهر و مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

محمودی با اشاره به ترافیک روان در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان متذکر شد: ترافیک در دیگر محورهای استان روان بوده و مشکلی در عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

کد خبر 5151067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      2 1
      چه خبره مسافر میره من که مازندرانی هستم سالی یک بار میرم. جلوی غیر مازندرانی ها را بگیرید. فرمانداری و شهرداری های مازندران باید مجوز بومی بودن بدهند. و همینطور آموزش و پرورش مازندران که شخص دوازده سال تحصیلی در مازندران بوده است و بومی می باشد. و نامه از ادارات مازندران مبنی بر بومی بودن.
    • IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      1 1
      از مردم خواهش میکنم به استان مازندران سفر نکنند چون خیلی از مردم این استان ناهار و شامشونم با عروس و دوماد و طایفه میخورن و به همین دلیل کرونا اونجا بشدت شیوع پیدا کرده... کلا با هم‌ در ارتباط هستن و خیلیهاشون در تجمعات فامیلی شرکت میکنن... لطفا به چنین استانهایی سفر نکنید...
    • بینام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      2 3
      ماشاالله به مسولین این چه وضعشه چرا دوست دارین ملت ایران عزادار بشن چرا از مرگ دیگران لذت میبرین چرا راه هارو نمیبندین این بیماری لعنتی تموم بشه خسته شدیم چرا نمبتونین یه کار انجام بدین چرا اجازه میدین راحت این بیماری پخش بشه بابا یه زره به فکر باشین مگه دل ندارین