به همت دانشگاه شهید بهشتی و همکاری دانشگاه شهید مطهری؛

وبینار دو روزه «عرفان تطبیقی؛ راهِ رفته و پیش‌رو» برگزار می‌شود

وبینار دو روزه «عرفان تطبیقی؛ راهِ رفته و پیش‌رو» برگزار می‌شود

مجموعه وبینارهای دو روزه« عرفان تطبیقی؛ راهِ رفته و پیش‌رو» با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و گروه فلسفه دانشگاه شهید مطهری، ۵ و ۶ اسفند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه وبینارهای دو روزه« عرفان تطبیقی؛ راهِ رفته و پیش‌رو» با همکاری گروه ادیان و عرفان دانشگاه شهید بهشتی و گروه فلسفه دانشگاه شهید مطهری روزهای ۵ و ۶ اسفند جاری برگزار می شود.

در روز اول این برنامه که سه شنبه ۵ اسفندماه برگزار خواهد شد؛ ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۰۰  منوچهر صدوقی سها با موضوع عرفان تطبیقی نزد ابوریحان بیرونی،  ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۰۰ انشاءالله رحمتی با موضوع  معنویت تطبیقی و گفتگوی فراتاریخی، ساعت۱۳:۰۰ تا ۱۴:۳۰ هادی وکیلی با موضوع سبک‌های نوین در مطالعات عرفان تطبیقی و ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۶:۳۰  میثم سفیدخوش با موضوع شرط استعلایی ریاضیات برای عرفان مقایسه‌ای سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در روز دوم این وبینار که چهارشنبه ۶ اسفندماه برگزار می شود؛ ساعت ۸:۳۰ تا :۱۰:۰۰   محمدحسن یعقوبیان با عنوان تبارشناسی و گونه‌شناسی عرفان تطبیقی در ایران،  ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۰۰  احمد شاکرنژاد با عنوان گونه‌شناسی تطبیقی معنویت‌گرایی در ادیان و ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۴:۳۰ عبدالحمید ضیائی با عنوان روش‌شناسی تطبیقی تجربۀ عرفانی، به ایراد سخن خواهند پرداخت.

 دبیر علمی این وبینار دو روزه  محمدحسن یعقوبیان عضو هیئت علمی دانشگاه شهید مطهری است.

علاقه مندان برای حضور در این وبینار می توانند اینجا کلیک کنند.

کد خبر 5151404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha