۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد:

توزیع دو هزار و ۳۶۵ چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت

توزیع دو هزار و ۳۶۵ چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت

یاسوج - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از توزیع دو هزار و ۳۶۵ چادر امدادی تاکنون در منطقه زلزله زده سی سخت خبرداد.

امان الله جهانبین در گفتگو با خبرنگار مهر در سی سخت گفت: همچنین تعداد یک هزار و ۱۱۳ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته بین زلزله زدگان شهرستان دنا توزیع شد.

وی افزود: ۱۸۴ عدد هیتر برقی، ۷۰ تخته موکت و ۲۰۰ تخته پتو نیز تاکنون بین آسیب دیدگان زلزله سی سخت توزیع شده است.

جهانبین با بیان اینکه همچنان امدادرسانی به مناطق زلزله زده ادامه دارد، گفت: اگر مردم احساس می‌کنند که امدادرسانی با تأخیر انجام می‌گیرد ناشی از تجمعاتی است که در خیابان‌ها و یا جلوی هلال احمر وجود دارد و فعالیت‌ها را کند می‌کند.

وی افزود: با این حال در زمینه توزیع اقلام امدادی به مردم آسیب دیده مشکلی نداریم و پشتیبانی از طریق سازمان امداد و نجات و استان‌ها صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: توقعی که از مردم داریم عدم تجمع در مناطق زلزله زده و مراکز امدادرسان است تا روند امدادرسانی به بهترین شکل انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی هم که قصد دارند بسته‌های مواد غذایی و اقلام امدادی در اختیار مردم قرار دهند با هماهنگی با جمعیت هلال احمر باشد تا کمک‌ها به درستی در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.

جهانبین همچنین گفت: بحث اسکان اضطراری وظیفه جمعیت هلال احمر است و ما از همان ساعات ابتدایی بحران نسبت به برپایی اردوگاه اضطراری اقدام کردیم اما از آن استقبال نشد که دلیل آن بیماری کرونا بوده است.

وی افزود: در خصوص اسکان فراتر از چادر وظیفه دیگر دستگاه‌های عضو ستاد بحران است که آنها باید در این خصوص تصمیم بگیرند.

کد خبر 5151921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha