۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان خبر داد؛

پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان/هوا ۵ درجه گرم‌تر می‌شود

 پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان/هوا ۵ درجه گرم‌تر می‌شود

اصفهان – رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری و رعد و برق با ورود سامانه بارشی به استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر فعالیت سامانه ناپایداری از امشب تا اواخر وقت فردا در استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز گاهی افزایش ابر پیش بینی می‌شود و از اواخر وقت یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه در اکثر مناطق استان آسمان به صورت افزایش ابر، بارش برف و باران، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

با بیان اینکه بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، مه آلودگی به ویژه در نیمه جنوبی استان و مناطق غربی نیز برای فردا برای استان پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: این سامانه بارشی اواخر وقت دوشنبه از استان خارج می‌شود و تا از روز سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه جو نسبتاً پایدار خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو تا پنج درجه افزایش خواهد داشت، افزود: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۵ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و زرین شهر با دمای منفی سه درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

کد خبر 5158252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha