۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰

رئیس منطقه آسیا اقیانوسیه فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی:

راههای جدیدی برای انجام خدمات مددکاری اجتماعی نیاز است

راههای جدیدی برای انجام خدمات مددکاری اجتماعی نیاز است

رئیس منطقه آسیا اقیانوسیه فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی گفت:با وجود مسائل مختلف در سال گذشته و امسال، چالش‌هایی ایجاد شده بنابراین راههای جدیدی برای انجام خدمات مددکاری اجتماعی نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، رز هندرسون در مراسم افتتاحیه سومین کنگره بین‌المللی و سی و پنجمین همایش ملی مددکاری اجتماعی ایران که امروز برگزار شد، افزود: ما باید فعالیت‌های مددکاری اجتماعی را تقویت کنیم چون برای سلامت افراد جامعه در سراسر جهان مشکلاتی به خاطر ویروس کرونا ایجاد شده است و باید کار مشترکی انجام شود از شما بخاطر برگزاری این کنگره بین المللی تقدیر می‌کنیم.

هندرسون اضافه کرد: باید خدمات مددکاران اجتماعی را گسترش دهیم و نقاط ضعف را شناسایی کنیم تا تأثیر جدی روی موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مددکاران اجتماعی نقش کلیدی برای رفاه اجتماعی ایجاد می‌کند و برای اینکه بدانیم که حفاظت اجتماعی ایجاد می‌کنیم باید روی نقش مدکاران اجتماعی در جامعه تاکید ویژه داشته باشیم و مددکاران اجتماعی باید اختیارات خوبی داشته باشند تا مسائل جامعه را حل و فصل کنند.

وی با بیان اینکه باید انسجام اجتماعی و مشارکت با هم داشته باشیم، اظهار داشت: برای اکتشاف مسائل باید مدیریت خوبی داشته باشیم و مددکاران در این زمینه به خوبی می‌توانند در این زمینه برنامه ریزی جدی داشته باشند و می‌توانند نظرات و تجربیات خودشان را به اشتراک بگذارند.

کد خبر 5165654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha