۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸

نماینده بجنورد در مجلس:

پیگیر افزایش تخت‌های بیمارستانی مانه و سملقان هستیم

پیگیر افزایش تخت‌های بیمارستانی مانه و سملقان هستیم

بجنورد- نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: امیدواریم بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان مانه و سملقان با پیگیری های فراوان به ۹۶ تخت خوابی تبدیل شود تا مشکلات حوزه درمان شهرستان کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاکمهر صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات مردم شهرستان مانه و سملقان که در محل مسجد جامع روستای کشاناک این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان مانه و سملقان به لحاظ تولید محصولات باغی و کشاورزی جزو شهرستان‌های ممتاز خراسان شمالی است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود سد شیرین دره در این شهرستان و ظرفیت‌های خوب در حوزه آب، اما این شهر یکی از تشنه ترین شهرستان‌های خراسان شمالی است.

وی افزود: برای شکوفایی استعدادهای کشاورزی، رونق حوزه صنعت و تحول در گردشگری شهرستان مانه و سملقان نیازمند ساخت سد در بند هستیم.

پاکمهر با تاکید بر اینکه این شهرستان نقطه ورودی مسافران مشهد مقدس است، گفت: پنبه یکی دیگر از محصولات مهم و استراتژیک این منطقه است.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: مشکلی برای صادرات محصولات کشاورزی این شهرستان از جمله پیاز نداریم اما نیاز به ورود جدی مسئولان است تا معیشت مردم منطقه متحول شود؛ از این رو باید الگوی کشت پیاز زرد به پیاز قرمز تغییر کند زیرا این نوع پیاز در خارج کشور خواهان زیادی دارد.

وی اجرای شبکه فاضلاب و استفاده از پساب این شهر را دیگر اولویت مانه و سملقان دانست و گفت: امیدواریم بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان مانه و سملقان با پیگیری های فراوان به ۹۶ تخت خوابی تبدیل شود تا مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان کاهش یابد.

کد خبر 5166403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha