۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۴۰

امام جمعه دماوند:

مسئولان بخشی از بودجه را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند

مسئولان بخشی از بودجه را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: مسئولان بخشی از بودجه را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی عصر پنج شنبه در نشست بین‌المللی تکریم شخصیت علمی و فرهنگی معلم شهید «محمدرضا علیجانی» که با حضور خانواده معظم شهید علیجانی، منوچهر محمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و معاون سابق وزیر امور خارجه، مشاور عالی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، و جمعی از فرهیختگان و شخصیت‌های فرهنگی در سالن جلسات فرهنگسرای کوثر شهر دماوند برگزار شد اظهار داشت: استقامت نتیجه بصیرتی است که شهدا داشته اند.

فتاح دماوندی با بیان اینکه بصیرت با چشم دل و روح و جان است که از فطرت پاک نشأت خواهد گرفت افزود: آنچه که شهدا به آن اذعان داشته اند دفاع از نظام اسلامی است.

وی عنوان داشت: توحید یعنی حاکمیت اسلام که در این کشور شاهد آن در جامعه هستیم، مجاهدت و دفاع ایثار جان به خطر انداختن خودشان برای حفظ دیگران است.

امام جمعه دماوند بیان داشت: شهدا کار حسینی کردند و ما باید کار حسینی کنیم، شهید علیجانی هم، عمل کرد و هم جرأت به عمل داشت شهید کار حسینی کرد مسئولانی که بودجه و امکانات در دست دارند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام عملی داشته باشند.

بر اساس این گزارش در این نشست، دستاوردهای کتاب مجنون به جزیره که به قلم «مهرداد علیجانی» به چاپ ششم رسیده است، مورد تبیین قرار گرفت و از جلد ششم این کتاب رونمایی شد.


 

کد خبر 5167409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha