۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۵۲

مدیرعامل آتش نشانی کرمان اعلام کرد؛

آماده باش آتش نشانی کرمان در چهارشنبه سوری و عید نوروز

آماده باش آتش نشانی کرمان در چهارشنبه سوری و عید نوروز

کرمان - مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان کرمان گفت: ۱۰ ایستگاه آتش نشانی شهر کرمان در روزهای چهارشنبه سوری و عید نوروز در آماده باش کامل هستند.

رضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آمادگی سازمان آتش‌نشانی در ایام پایانی سال و عید نوروز بیان داشت: همکاران ما در حوزه عملیات و پیشگیری آمادگی لازم را در این ایام به صورت ۲۴ ساعته دارند.

وی گفت: ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در ۱۰ نقطه شهر کرمان آماده ارائه خدمات در ایام نوروز به شهروندان کرمانی هستند.

میرزایی گفت: شهروندان در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی در خصوص پیش آمدن هر گونه حادثه و اتفاقی تماس بگیرند همچنین همکاران ما آماده ارائه مشاوره به شهروندان هستند.

مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان کرمان تصریح کرد: مردم در خصوص تمامی اتفاقات سطح شهر (مرتبط با مباحث امدادی) از جمله حریق، خدمات امداد و نجات، زنده‌گیری حیوانات (مثل مار که در سطح شهر کرمان زیاد وجود دارد، حمله سگ‌های وحشی) و… می‌توانند با سازمان آتش‌نشانی ارتباط برقرار کنند.

وی در خصوص نکات ایمنی مربوط به خانه تکانی گفت: به شهروندان خصوصاً بانوان در روزهای پایانی سال توصیه می‌شود که در بحث خانه‌تکانی حتماً از چهارپایه ایمن استفاده کنند، به برچسب نکات ایمنی روی مواد شوینده توجه کنند و به هیچ وجه شوینده‌ها را در زمان استفاده با هم ترکیب نکنند حتماً موقع استفاده از شوینده‌ها ماسک استفاده کنند و پنجره‌ها را باز نگهدارند.

میرزایی به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه در چهارشنبه آخر سال ۹۸ هیچ‌گونه حادثه‌ای در شب جشن چهارشنبه آخر سال اعلام نشد و جزو شهرهایی بودیم که حادثه‌ای نداشت اما مواردی در زمینه حریق فضای سبز و درختان داشتیم.

وی گفت: در این روزهای پایانی سال از خانواده‌ها درخواست می‌کنم بیشتر حواسشان به فرزندان خود باشد در نگهداری محیط زیست با عوامل شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 5169952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha