۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲

توسط دبیرخانه رویداد؛

فراخوان دوره‌های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم منتشر شد

فراخوان دوره‌های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم منتشر شد

دبیرخانه جایزه مهرگان، فراخوان شانزدهمین و هفدهمین دوره‌های جایزه مهرگان علم را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جایزه مهرگان، دبیرخانه جایزه مهرگان، فراخوان شانزدهمین و هفدهمین دوره‌های «جایزه مهرگان علم» (علم برای همه) را برای انتخاب بهترین کتاب علمی- زیست‌محیطی، اثرگذارترین شخصیتِ محیط زیست ایران و برترین تشکل زیست محیطی (N.G.O) منتشر کرد.

به این‌ترتیب دبیرخانه جایزه مهرگان از ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌هایشان در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ منتشر شده دعوت کرده سه‌نسخه از کتاب‌های خود تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (N.G.O)ها دعوت کرده شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مدت زمان کلیپ ارسالی باید ۳ تا حداکثر ۴ دقیقه باشد و متن ارسالی نیز از ۲ صفحه بیشتر نشود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها نیز پایان خرداد ۱۴۰۰ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعه آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران به انتخاب داوران جایزه مهرگان علم، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی: مدیر جایزه مهرگان، یک یا چند نفر از داوران جایزه مهرگان علم و یا یک نهاد مستقل محیط زیست ایران معرفی می‌شوند، از این رو دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه فردی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام او و شرح حال مختصری از آثار یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ است.

انتخاب «برگزیده» جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» تنها با اتفاق آرای داوران امکان‌پذیر است.

دبیرخانه این‌رویداد راه‌های ارتباطی زیر را برای علاقه‌مندان معرفی کرده است:‌

نشانی برای ارسال کتاب: تهران - صندوق پستی ۵۵۵-۱۹۶۱۵

پست الکترونیک: mehreganprize@gmail.com

کد خبر 5170202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha